سؤالات متداول

ثبت و پیگیری سفارش

1 . چطور می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
برای ثبت سفارش ابتدا باید حساب کاربری خود را در سایت ایجاد نمایید. جهت ساخت حساب کاربری بر روی” ورود – ثبت‌نام” و سپس ” ثبت نام در فروشگاه سراوان کالا” کلیک کنید و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید. سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و با فشردن دکمه ” افزودن به سبد خريد” کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از آن با ورود به بخش سبد خرید می‌توانید ثبت سفارش را نهایی فرمایید.
2 . چطور می‌توانم از وضعیت سفارش خود مطلع گردم؟
با ورود به حساب کاربری خود در بخش لیست سفارش‌ها، می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش‌تان مطلع شوید.
3 . آیا می‌توانم سفارش خود را تغییر دهم؟
تا قبل از ثبت نهایی سفارش، می‌توانید تغییر مورد نظر را اعمال نمایید و پس از نهایی شدن آن، برای تغییرات مورد نظر خود با کارشناسان پشتیبانی سراوان کالا تماس حاصل فرمایید.
4 . آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟
بلی در هر لحظه از ثبت سفارش امکان لغو برای شما وجود دارد. اما پس از آن، برای لغو سفارش لطفا به شرایط انصراف مراجعه نمایید.
5 . آیا می‌توانم کالایی را که موجود نیست، رزرو کنم؟
در حال حاضر امکان رزرو کالا، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد.
6 . آیا امکان خرید به صورت تلفنی یا حضوری وجود دارد؟
باتوجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی، امکان دریافت سفارش به صورت تلفنی و یا حضوری فقط در شهرستان سراوان وجود دارد
7 . در چه ساعاتی از شبانه روز می‌توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش توسط شما وجود دارد. کارشناسان سراوان کالا در کوتاهترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت.
8 . آیا می‌توانم سفارش خود را به نشانی دیگری ارسال کنم؟
بلی. درمرحله ” اطلاعات ارسال”، ” پرداخت” و ” ثبت سفارش” در قسمت نشانی جدید، می‌توانید نشانی جدید را وارد کنید.


پنل کاربری

1 . چطور می‌توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟
ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. سپس با انتخاب گزینه “پروفایل من” و فشردن کلید “ویرایش اطلاعات کاربری” می‌توانید تمامی موارد به جز آدرس ایمیل خود را ویرایش کنید. برای تغییر آدرس ایمیل خود، لطفاً درخواست خود را به نشانی support@saravankala.ir ارسال فرمایید. لینک تغییر ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
2 . به چه روشی می‌توانم در سایت ثبت نام کنم؟
پس از ورود به سایت در قسمت “ورود-ثبت نام”، می‌توانید در سایت سراوان کالا ثبت نام نمایید.
3 . رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام. چه اقدامی باید انجام دهم؟
در قسمت “ورود-ثبت نام” لینک مربوط به فراموشی رمز عبور را تکمیل کنید.
4 . برای لغو ارسال ایمیل‌های خبری و تبلیغاتی چه کاری باید انجام دهم؟
لطفاً درخواست خود را به آدرس ایمیل ثبت شده در سایت به نشانی support@saravankala.ir ارسال فرمایید.
5 . آیا برای خرید نیاز است حتماً در سایت عضو شده باشم؟
بلی. برای خريد از فروشگاه، عضويت در سايت الزامی می‌باشد.


ارسال

1 . سفارش ها به چه روش هایی ارسال می‌شوند؟
ارسال کالا در محدوده شهرستان سراوان توسط پیک انجام می گیرد و هزینه ارسال رایگان میباشد
ارسال کالا به شهرستان های استان س و ب نیز به صورت رایگان میباشد.
ارسال کالا به شهرستان:
ارسال کالا به شهرستان توسط پست پیشتاز، تیپاکس و شرکتهای حمل و نقل طرف قرارداد با فروشگاه اینترنتی سراوان کالا انجام می گیرد. هزینه ارسال برای بسته های بین ۰ تا ۳ کیلوگرم، مبلغ ۱۲ هزار تومان، برای بسته های بین ۳ تا ۵ کیلوگرم ۱۹ هزار تومان و برای بسته های بین ۵ تا ۱۰ کیلوگرم ۲۸ هزار تومان و برای بسته های بالای ۱۰ کیلوگرم، ۳۵ هزار تومان خواهد بود.

مدت زمان ارسال سفارش:
کلیه سفارشات استان سیستان و بلوچستان ( در صورت ثبت سفارش تا ساعت ۱۳ ) در همان روز یا نهایتا تا فردا تحویل می گردد. سفارشات شهرستان نیز حداکثر ۱ تا ۳ روز کاری پس از ثبت سفارش، ارسال می گردد.

2 . آیا امکان دریافت سفارش به صورت حضوری در دفتر مرکزی سراوان کالا وجود دارد؟
بله، امکان تحویل سفارش به صورت حضوری وجود دارد
3 . ارسال سفارش‌ها برای چه محدوده‌ای از استان س و ب توسط پیک سراوان کالا صورت می‌پذیرد ؟
برای کليه مناطق  شهرستان سراوان امکان ارسال سفارش ها توسط پیک سراوان کالا فراهم است.